Cum comand online
Toate tarifele aferente Bunurilor și / sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei ( RON ) și includ T.V.A.
Pentru a efectua o comandă prin intermediul magazinului online, alegeţi produsul dorit şi apoi faceţi click pe butonul "adaugă în coş".
La adăugarea produselor în coş, veţi fi direcţionat automat la pagina coşului de cumpărături, unde aveţi posibilitatea să revedeţi lista produselor, să actualizaţi cantitatea sau să renunţaţi la unul sau toate produsele selectate. Pentru a mai adăuga produse în coş, puteţi reveni în magazin prin apăsarea butonului "Continuă cumpărăturile".
După ce aţi ales produsele trebuie să completaţi detaliile privind livrarea comenzii.
Dacă sunteţi client nou, atunci trebuie să completaţi doar datele din formular şi să apăsaţi butonul de "Trimite comanda".
Dacă sunteţi deja client, introduceţi email-ul şi parola în boxul din dreapta şi vi se vor încărca toate datele pe care le-aţi folosit la ultima comandă. Dacă doriţi livrarea în aceleaşi condiţii, trebuie doar să apăsaţi "Trimite comanda", altfel completaţi adresa de livrare şi modalitatea de plată şi finalizaţi cu butonul "Trimite comanda".
Onorarea comenzilor plasate în week-end se va efectua luni, sau în prima zi lucrătoare în cazul sarbătorilor legale.
În cazul achiziţionării de produse care nu sunt in stoc si se aduc pe baza de comanda specială, Tivadar Com S.R.L. poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului. La livrarea comenzii se va achita restul sumei de plată.
Pentru informaţii suplimentare referitoare la comenzi sau detalii produse, vă stăm la dispoziţie în zilele de Luni până Vineri în intervalul orar 0800 – 1630 la numerele de telefon:
0368-0803073, 0722-605137
Salvarea datelor
După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior. În contul deschis cu ocazia unei comenzi, puteţi vedea statusul acesteia în timp real, ce dată de livrare s-a stabilit, dacă şi când s-a livrat comanda, valoarea facturii incluzând după caz valoarea facturată a transportului.
Aveţi la dispoziţie următoarele modalităţi de plată:
• Plata ramburs. Dacă optaţi pentru această modalitate de plată va fi necesar să achitaţi valoarea la primirea coletului direct la curier.
• Plata prin virament bancar (ordin de plată). Pentru această modalitate de plată vă rugăm solicitaţi trimiterea facturii proforme. Livrarea mărfii se face după intrarea întregii sume în contul Tivadar Com S.R.L..
• Plata cu numerar - Magazin ESTETICA STORE, Calea Bucuresti nr.57, Brasov.
Vă informăm că prin acceptarea acestor termene şi condiţii vă supuneţi unei clauze contractuale între dvs şi Tivadar Com S.R.L.. Orice litigiu ce poate decurge în urma oricăror neînţelegeri se va soluţiona pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu se poate îndeplini, se va soluţiona în instanţă. Vă rugăm acordaţi atenţia necesară termenilor si condiţiilor descrise în această pagină, pentru a se evita orice fel de neplăcere ce ar putea decurge în cazul nerespectării lor, de oricare parte.
Orice altă informaţie sau neclaritate vă rugăm să o semnalaţi telefonic sau contact suport on-line.
Livrarea produselor se efectuează prin curier rapid (Fun Curier). Contravaloarea transportului este suportată de către client, achitandu-se direct firmei de curierat rapid.
Exista si varianta ca plata transportului să fie suportată de către client şi să fie evidenţiată în cadrul facturii, factura care va include o rubrica denumita cheltuieli de expediere, alternativa care poate să ducă la un cost mai redus al cheltuielilor de transport, dat fiind că tarifele diferenţiate practicate de firmele de curierat, sunt mai mici pentru partenerii contractuali.
Pentru localitățile care nu se află în rețeaua de distribuție Fan Curier se calculează un cost suplimentar pe km, în funcție de distanța până la cel mai apropiat oras din listă. Vedeti aici localitatile acoperite de FAN Curier. Alternativa ar fi să ridicați coletul de la cel mai apropiat centru al curierului pentru a evita taxarea suplimentară.
Comercializam produsele noastre doar pe teritoriul României. Pentru livrări în afara țării vă rugăm să ne contactați pe info@estetica.store.ro
Pentru comenzi ce depăşesc valoarea de 350.00 ron (cu T.V.A. inclus), transportul este GRATUIT.
IMPORTANT: Acest prag valoric nu este aplicabil în cazul mobilierului, dotărilor și aparaturii cu greutate și gabarit mare. Pentru comenzile voluminoase, cazul dotărilor, mobilierului și aparaturii cu gabarit mare, la care firma de curierat calculează costurile VOLUMETRIC, vă rugăm să ne contactați pentru a vă informa în privința costurilor transportului aferent fiecărei comenzi și livrări în particular.
Toate constatările referitoare la integritatea coletului/coletelor se vor face în prezenţa agentului curierului prin întocmirea unui proces verbal constatator. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.
Reprezentanţii companiilor pot ridica marfa de la sediul Tivadar Com S.R.L. numai în baza împuternicirii şi ştampilei societăţii.
Suntem siguri că veți aprecia produsele achiziționate de la noi, dar dacă din varii motive doriți să le returnați, suntem hotărâți să facem din experiența colaborării cu noi una frumoasă.
Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.G. 130/2000 şi Directivelor Comisiei Europene. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, sau în cazul prestărilor de servicii de la încheierea contractului.
Astfel, în cazul în care doriți să returnați un produs, trebuie să informaţi în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului S.C. Tivadar Com S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract printr-o declaraţie neechivocă. Vă rugăm să ne transmiteți un mesaj la adresa de email: info@estetica.store.ro, sau o scrisoare recomandată pe adresa noastră, care să cuprindă următoarele informaţii:
- Informatii identificare:
- - Nume complet (conform documentelor de achiziţie)
- - Adresa e-mail
- - Număr de telefon
- - Număr factură
- - Număr comandă
- - Data recepţionării produsului
- - Data solicitării retragerii
- - Denumirea produsului de returnat
- Starea produsului:
- - sigilat
- - urme de utilizare
- - defecte estetice
- - alte menţiuni
- Modalitate de soluţionare:
- - înlocuire
- - returnarea banilor
Dacă veți utiliza opțiunea de returnare a comenzii, vă vom transmite conform legii pe un suport durabil – email, în cel mai scurt timp, confirmarea primirii cererii dumneavoastră de returnare.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile lucrătoare de la denunţarea contractului, folosind acelaşi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Tivadar Com S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data denunţării în scris a contractului. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Produsele se vor returna în ambalajul original, neutilizate şi în aceeaşi stare în care au fost recepţionate.
- Nu se acceptă pentru returnare:
- produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de şocuri;
- produsele care prezintă urme ce indică faptul că au fost utilizate necorespunzător
- produsele care prezintă lipsuri din componenţa ambalajului iniţial;
- produsele care au fost aprovizionate de către vânzător pe baza specificaţiilor clientului;
- produsele care au fost aprovizionate pe comandă specială în urma achitării unui avans (dimensiuni atipice, modele speciale, etc.);
- produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute;
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de cumpărător.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.
Condiţii generale de returnare:
Coletele deteriorate, care prezintă urme de şoc în urma transportului, sau coletele care nu sunt sigilate, pot fi refuzate. Pentru a se evita neânţelegerile, coletul va fi fotografiat şi se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului. Vă rugăm solicitaţi curierului să asiste la recepţionarea produselor. Dacă nu aţi făcut acest lucru, reclamatiile ulterioare vor fi considerate ca find nefondate.
Tivadar Com S.R.L. își rezervă dreptul de a percepe taxe suplimentare la returnarea produselor deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea iniţială (dacă este posibil), sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca produs second-hand.
Costul transportului produselor de la Tivadar Com S.R.L. către client şi de la client către Tivadar Com S.R.L. revine în responsabilitatea clientului.
Clienții - persoane juridice, P.F.A., asociații, sau orice altă formă de organizare, care posedă Cod de Înregistrare Fiscală NU beneficiază de opțiunea de returnare a produselor.
Returnarea produselor catre Tivadar Com S.R.L. se poate face de luni până vineri în intervalul 10:00 - 16:00. Recomandăm expedierea prin curierat rapid.
Produsele comercializate pe magazinul online al Tivadar Com S.R.L. sunt noi, în ambalajul original al producătorului, iar condiţiile de garanţie sunt conforme cu legislaţia în vigoare.
Produsele aflate în perioada de garanție și care prezintă defecte de fabricație sau deteriorări pot fi returnate prin curier pentru a fi înlocuite cu altele noi. Cheltuielile de transport vor fi suportate de Tivadar Com S.R.L.
-
Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă:
- defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente sau piese arse;
- etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate;
- urme de utilizare în condiţii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură şi / sau presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă;
- urme de utilizare în condiţii improprii, neconforme cu instrucţiunile furnizate de către producător, setări şi instalări incorecte, surse electrice defecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor electrice, intervenţia mecanică asupra produselor, etc.
- urme de interventie in scop de remediere a personalului neautorizat.
Plasarea unei comenzi către Tivadar Com S.R.L. (www.estetica.store.ro) reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii şi condiţiile menţionate în această pagină.
Intregul continut al site-ului estetica.store.ro - texte, imagini, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date - este proprietatea S.C. Tivadar Com S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuală. Folosirea fara acordul Tivadar Com S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei în vigoare. Se permite utilizarea site-ului estetica.store.ro numai in limitele menționate în prezentul document.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor si / sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Tivadar Com S.R.L., acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale şi nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a comenzii.
Informațiile furnizate către Tivadar Com S.R.L. (www.estetica.store.ro) sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor). Tivadar Com S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi, nu încurajează spam-ul, şi nu face publice datele furnizate de clienţii săi fără acordul explicit al acestora.
Preţurile sunt actualizate zilnic. Preţurile din comenzi sunt valabile 5 zile din momentul confirmării acestora. Pentru produsele cu disponibilitatea "Indisponibil momentan", estetica.store.ro nu poate garanta preţul. Disponibilitatea este afişată în timp real. Disponibilitatea se poate modifica oricând pe parcursul procesării comenzii.
Reducerile şi promoţiile nu sunt cumulative. Se păstrează întotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare.
Produsele comercializate prin intermediul www.estetica.store.ro sunt noi, în ambalajul original al producatorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factura fiscală.
Tivadar Com S.R.L. îşi rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienţii ce manifestă comportament şi limbaj neadecvat (agresiv, licenţios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.
Tivadar Com S.R.L. nu poate fi facută răspunzătoare pentru nici o pierdere în situația în care aceasta este cauzată de nerespectarea termenilor, condițiilor și celorlalte instrucțiuni menționate pe site. Tivadar Com S.R.L. nu răspunde, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe site. Tivadar Com S.R.L. nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Tivadar Com S.R.L. a oricărei din obligațiile sale conform contractului și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor și serviciilor după livrare, deasemeni pentru pierderea produselor.
Informaţiile furnizate către TIVADAR COM S.R.L. (www.estetica.store.ro) sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, furnizarea de oferte și informații privind produsele noastre).
Colectarea datelor se face prin prin salvarea in baze de date a diversele formulare disponibile pe site care sunt completate de catre utilizatori.
Datele pe care sunteti de acord sa ni le furnizati sunt necesare procesării comenzilor. Refuzul dvs. determină imposibilitatea finalizării comenzilor. Informaţiile înregistrate sunt destinate exclusiv utilizării de către operator.
Dacă doriţi să primiţi informaţii despre produsele, serviciile sau evenimentele oferite sau organizate de către TIVADAR COM S.R.L., este necesar acordul dumneavoastră.
In Conținutul Site-ului sunt link-uri catre alte site-uri. Vânzătorul nu este responsabil de politica de confidențialitate practicată de proprietarii acestor site-uri.
TIVADAR COM SRL nu vinde, nu transfera, nu dezvaluie si nu permite accesul la datele dumneavoastra cu caracter personal unor terti care nu au legatura cu activitatea sa. Dezvaluirea datelor dumneavoastra cu caracter personal este realizata in baza unui contract incheiat cu destinatarii datelor, prin care acestia se obliga sa utilizeze datele exclusiv in scopul in care le-au fost incredintate, sa respecte obligatia de confidentialitate si de asigurare a securitatii datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislatiei in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.
Conform Legii nr. 679/2016, beneficiaţi de dreptul de a accesa și de a obține o copie a informațiilor dvs. cu caracter personal, dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea acestora (dreptul de a fi uitat), cand datele nu mai sunt necesare scopurilor pentru care au fost introduse. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la TIVADAR COM S.R.L.
Dacă considerați că vă sunt încălcate drepturile dumneavoastră, puteți depune o reclamaţie la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.